Toimitusehdot 

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 25.03.2019 alkaen.


Verkkokauppa

SOLMUJA SYDÄMELLÄ
Säästöpankinrata 4 A 1

040 7000 460
info@solmujasydamella.fi
www.solmujasydamella.fi
FI 2985201-2

Solmuja Sydämellä verkkokauppa on turvallinen tapa hankkia laadukkaita käsintehtyjä tuotteita. Asiointi verkkokaupassa, tuotteiden kerääminen ostoskoriin, siirtyminen maksamiseen ja tilausten tekeminen on vaivatonta.

Asioidakseen verkkokaupassa asiakkaan on oltava vähintään 15-vuotias, mutta alaikäisten ostoksille edellytetään huoltajan suostumus. Alaikäinen voi maksaa vain verkkopankin kautta, luotto-ostojen ikäraja on 18 vuotta.


Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin, kirjaamalla yhteystiedot ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Maksaminen ja maksutavat


Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Pankkimaksut

Luottokorttimaksut
Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.


Painamalla "Osta" painiketta hyväksyt Solmuja Sydämellä yleiset ehdot.


Maksaminen noudettaessa:

Erikseen sovittaessa on myös mahdollisuus noutaa tuote paikan päältä. Tällöin maksutavaksi sopii MobilePay sekä pankki- ja luottokortit.


Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun myöhemmin, sillä tilausnumero nopeuttaa asioiden käsittelyä. Tarkasta myös, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:


SOLMUJA SYDÄMELLÄ
Säästöpankinrata 4 A 1
Y-tunnus 2985201-2
040 7000 460

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla postikuluksi sen summan, joka on esitetty tuoteen esittelyn yhteydessä.


Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.Varastossa olevat tuotteet postitetaan mahdollisimman nopeasti, yleisesti 3-5 päivän sisällä tilauksesta. Osa tuotteista valmistetaan tilauksesta ja ovat tyypillisesti valmiita postitettavaksi 4-10 päivässä. Asiakkaan toiveesta tehdyille erikoistuotteille on erilliset toimitusajat, tyypillisesti valmiita postitettavaksi 10 päivässä.Mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. 


Palautusoikeus

Kaikki tuotteemme ovat käsin tehtyjä, joten pieniä eroja tuotekuvien ja varsinaisen tuotteen välillä saattaa esiintyä. Kaikki tuotteet käyvät läpi laadunvalvonnan, joten suuria eroja tai poikkeamia tuotteiden välillä ei pitäisi olla.

Kaikilla verkkokauppamme tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Jos olet tyytymätön tuotteeseen ja haluat palauttaa tuotteen, ota välittömästi yhteyttä meihin  info@solmujasydamella.fi . Palautettavan tuotteen tulee aina olla täysin käyttämätön ja huolellisesti pakattu lähetystä varten alkuperäispakkaukseen. Palautuksen (tuotteen/tuotteiden hinnan ja alkuperäiset postikulut) asiakas saa tilisiirtona heti palautuksen jälkeen. Palautuksen postimaksun maksaa asiakas.

Palautusoikeus EI koske niitä yksilöllisiä mittatilaustuotteita, jotka asiakas on tilannut omien toiveiden ja mittojen mukaisesti, eikä niitä töitä, jotka on tilattu Solmulla Sydämellä-värivalikoiman ulkopuolelta.

Tilauksen noutamatta jättäminen EI ole peruutus. Noutamattomasta paketista aiheutuu kaupalle huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oieuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu noutamattomina. Kuluista, jotka on lähetetty noutamatta toimipaikasta, perimme 15€ maksun, joka sisältää pakkaus-, toimitus-, palautus- sekä käsittelykulut. Asiakkaalle palautetaan rahat samalla maksutavalla, jolla tilaus tehtiin. Palautettavasta summasta vähennetään noutamatta jättämisestä koitunut 15€ maksu.

Mahdolliset vialliset tuotteet Solmuja Sydämellä korvaa asiakkaalle uudella vastaavalla tuotteella vastaten vaihdosta johtuvista lähetyskuluista

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.